Going Undercover As Our Own HATERS!

Κοινοποίηση
Ενσωμάτωση
  • Δημοσιεύτηκε στις 4 Δεκ 2018
  • We went undercover as our haters to see if we could try to get a hater to say they liked us without knowing who they were talking to... also just to hate on ourselves :( hahahaha
    SUBSCRIBE - grclip.com/user/TheDolan...
    Last Week's Video - grclip.com/video/LwFtSxWY92g/βίντεο.html
    Merch - dolantwins.com
    Ethan’s Stuff
    INSTAGRAM - instagram.com/ethandolan/
    TWITTER - twitter.com/EthanDolan
    SNAPCHAT - EthanDolan
    Grayson’s Things
    INSTAGRAM - instagram.com/graysondolan/
    TWITTER - twitter.com/GraysonDolan
    SNAPCHAT - GraysonDolan
  • ΚωμωδίαΚωμωδία

Σχόλια • 29 624

  • Alivia Care
    Alivia Care Πριν 11 ώρες

    8:05 of course Ethan has coffee breath

  • Naairah Davis-young
    Naairah Davis-young Πριν 12 ώρες

    not gonna lie but at 4:06 there laughs are so cute

  • SoloSofia 13
    SoloSofia 13 Πριν 16 ώρες

    I used to not really like them, but now they are all I fucking watch!! I love them so much!!!!!❤️❤️❤️❤️🤪🤪🤪🤪

  • Aljawharah Alghannam
    Aljawharah Alghannam Πριν 17 ώρες

    The *fOlaN* twins are soo BoRiNg

  • Julia Niazi
    Julia Niazi Πριν 22 ώρες +1

    Don’t listen too haters. Fuck them all
    Just be yourselfs❤️

  • Andrea Melendez
    Andrea Melendez Πριν 23 ώρες +1

    how are people hating on them!!
    they are so funny! 😂

  • Cheaslie Nkwonia
    Cheaslie Nkwonia Πριν ημέρα

    This vid had me laughing soooooooo hard!!! 😂😂😂

  • Cheaslie Nkwonia
    Cheaslie Nkwonia Πριν ημέρα

    Am I the only one who've noticed that on Ethan 's IG and twitter, it says " I make vidoes with my twin brother" instead of videos! 😂😂😂

  • Hannah Kearley
    Hannah Kearley Πριν ημέρα +1

    I love how they turn hate into a funny video and don’t let it affect them


    Love you guys ❤️❤️

  • Sands Webber
    Sands Webber Πριν ημέρα

    omg i havent watched yall in such a long time and u look so different!!!!!!😎

  • Laura Randoo
    Laura Randoo Πριν ημέρα

    You guys should go undercover in real life

  • Anshika Jain
    Anshika Jain Πριν 2 ημέρες

    hater- I am kira btw
    ethan - i like that name
    hater- i hate it tbh
    grayson- aww they hate everything even their own name.

    *I AM WHEEZING*

  • Itz Addy Bear
    Itz Addy Bear Πριν 2 ημέρες

    So when that person said they are all over their 12 year old fans that made me sad because they looked ashamed but I am 12 and I am one of their biggest fans 😞

  • Caitlyn Carbone
    Caitlyn Carbone Πριν 2 ημέρες

    Hehe that’s my friends acc

  • Anna Angelle
    Anna Angelle Πριν 2 ημέρες

    Ethan - “where did they go? They’re playing hard to get!”
    stares into camera
    Ethan - “and I’m falling for it.”

  • cindy warren
    cindy warren Πριν 2 ημέρες

    I love how they got so excited texting Kira😂😂😂💀

  • ambrosia toay
    ambrosia toay Πριν 2 ημέρες

    😂😂😂😂😂😂

  • Ekaterina Kuznetsova
    Ekaterina Kuznetsova Πριν 2 ημέρες +1

    I feel bad for everybody they hated on I hope all of them saw this video 😂

  • potato chip
    potato chip Πριν 3 ημέρες

    Ethan :how's this fkn unoriginal bicycle seat head ASS BALLS
    me :😂😂😂

  • Gigi Stewart
    Gigi Stewart Πριν 3 ημέρες

    After seeing the hate accounts I am suddenly urged to go make a fan account.

  • shilan rahmani
    shilan rahmani Πριν 3 ημέρες +2

    OMG, this is why I love you guys so much....😆😆

  • gabzilla rock johnson
    gabzilla rock johnson Πριν 3 ημέρες

    they look like pizza
    me: turtle face :-]

  • gabzilla rock johnson
    gabzilla rock johnson Πριν 3 ημέρες +1

    hee-hee :)

  • Brooke Elizabeth
    Brooke Elizabeth Πριν 3 ημέρες

    How are you guys so good at hating

  • CutiePie 124
    CutiePie 124 Πριν 4 ημέρες

    21:38 OMG THAT LAUGH

  • Aaliyah Finke
    Aaliyah Finke Πριν 4 ημέρες +2

    Af are my initials lol

  • natalie sarwin
    natalie sarwin Πριν 4 ημέρες

    21:39 i-

  • Layla Love
    Layla Love Πριν 4 ημέρες

    *23 minutes of the Dolan Twins laughing at hate* 😂😂

  • Emileigh Nance
    Emileigh Nance Πριν 4 ημέρες +7

    E: extravagant
    T: thicc
    H: handsome
    A: amazing
    N: nice as frick

  • Claire Bear
    Claire Bear Πριν 5 ημέρες

    When they said “there videos suck tbh so boring and long how do ppl even watch them” that got me so triggered because of “there” and “long how” lol

  • hoe H-Heaven O-On E-Earth
    hoe H-Heaven O-On E-Earth Πριν 6 ημέρες

    The girl that got the hate comment on her acc is literally DYING from happines....lmao 😂😂

  • Diana Garcia
    Diana Garcia Πριν 6 ημέρες +2

    I LOVE THIS VIDEO!! honestly me too!! ❤️😩😂🤦‍♀️🤪

  • Sky Taylor
    Sky Taylor Πριν 6 ημέρες +1

    Legit you guys are my favorite GRcliprs I started watching you guys like non-stop yesterday but of course I TuneIn maybe one out of the month so I'm catching up on all the videos

  • Hannah Million
    Hannah Million Πριν 6 ημέρες +3

    ethan: how about this for a bio: "fkn unoriginal bicycle seat face a** head a** *BALLS*
    grayson: i think that's perfect
    ethan: ok i think that's great too

    lmaoo this is great XD

  • Sablia Trogreen
    Sablia Trogreen Πριν 6 ημέρες

    8:26

  • Skelly Is Mystic
    Skelly Is Mystic Πριν 6 ημέρες +1

    MAKE ANOTHER SURVIVAL VIDEO

  • Ishrah Hadin
    Ishrah Hadin Πριν 7 ημέρες

    8:20 omg😅💜

  • Kristin Lewis
    Kristin Lewis Πριν 7 ημέρες

    I'm a 12 year old fan ooof wow I'm generic

  • Yadiraa Mireles
    Yadiraa Mireles Πριν 7 ημέρες

    Dolan twins are good humans but can we talk about how some of their fans not all of them are cringe.

  • Steamy Tea
    Steamy Tea Πριν 7 ημέρες

    *We need this fine ass flop again.*

  • Jason McDuffee
    Jason McDuffee Πριν 7 ημέρες

    those people wouldn't watch your videos if they didn't really like you so they like you atleast a little bit

  • Sablia Trogreen
    Sablia Trogreen Πριν 8 ημέρες

    4:47 to 5:01 (saving this for later lmao)

  • layla gelander
    layla gelander Πριν 8 ημέρες

    Why to people waist there time hating? No one will ever know😱😱😱

  • Mara S
    Mara S Πριν 8 ημέρες

    8:35 James Charles who?

  • Kira Lawton
    Kira Lawton Πριν 8 ημέρες

    16:11 ha

  • Kira Lawton
    Kira Lawton Πριν 8 ημέρες

    bro if my BESTFRIEND hates or talks s*** ab the twins I will fight a b**** no cap frfr

  • Latasha Moodley
    Latasha Moodley Πριν 8 ημέρες +3

    4:14 Ethan literally said 'there' instead of 'their' and I'm glitching the shit out.

  • Brooke Beattie
    Brooke Beattie Πριν 8 ημέρες

    If I got a selfie from the dolan twins, I would die. Like actually I love them so much

  • Sakshi Agrawal
    Sakshi Agrawal Πριν 9 ημέρες

    Grays last video with floppy hair😭😭

  • KylaLaVirgo !!
    KylaLaVirgo !! Πριν 9 ημέρες

    LMAO WHEN YHEY GOT BLOCKED OMG IM WEAKKK😭😭😭😭

  • Gabby Sweeney
    Gabby Sweeney Πριν 9 ημέρες

    I ❤️ them I am a amazing fan

  • Gabby Sweeney
    Gabby Sweeney Πριν 9 ημέρες

    They are so sick

  • tic tak
    tic tak Πριν 9 ημέρες

    Bro i tried liking your video like an Instagram post 😂

  • haily marentes
    haily marentes Πριν 9 ημέρες

    12:37 omg im dying by that noise Ethan made

  • Omgiitsyolanduh
    Omgiitsyolanduh Πριν 9 ημέρες

    Y’all are cute af 💙

  • Kevin Paustian
    Kevin Paustian Πριν 9 ημέρες

    5:44 " Yes with just the x" Grayson u sound really interested in hating on ur self. 😂 LMAS Love u guys

  • mendess
    mendess Πριν 10 ημέρες +3

    lol, I think imma book a flight to their places and write down a whole motherfooking book of all the reasons why you shouldn't hate these two

    🔫🔫🔫

  • melanie hodge
    melanie hodge Πριν 10 ημέρες +1

    This is the third time this week I’m watching this vid 😂 I love it

  • Jayden
    Jayden Πριν 10 ημέρες

    8:33 their outro

  • S Mathews
    S Mathews Πριν 10 ημέρες +1

    click right here if you think every hater is very dumb.
    ⬇️

  • Shyla Dotson
    Shyla Dotson Πριν 10 ημέρες

    What kind of hair cut is that Ethan 2:21

  • softvvm
    softvvm Πριν 11 ημέρες

    i gotta ad while watching this and i didnt skip just for yall 😂

  • Marley's Corner
    Marley's Corner Πριν 11 ημέρες +1

    was I the only one who said ‘bless you’ to gray when he sneezed😂

  • Marley's Corner
    Marley's Corner Πριν 11 ημέρες

    why do i love how excited they got over following haters💗😂

  • ava beech
    ava beech Πριν 11 ημέρες

    I love how mad they got over the hate bahahha I love them

  • Aswitha Djeakandane
    Aswitha Djeakandane Πριν 12 ημέρες +2

    Haters gonna hate, hate, hate, hate, hate, hate
    I’m just gonna shake the negativity off, shake the negativity off, ohh ohhh

    • Melisa Zyko
      Melisa Zyko Πριν 10 ημέρες

      Omfg that reminded me of their vine,only true fans know

  • Kajsa Sundlöf
    Kajsa Sundlöf Πριν 12 ημέρες +11

    8:07 ethma confirmed?
    Ethan: That is so random what?
    Grayson: That is not really that random now
    EEETTHHHMMMAAAAA

    • s t e l l a
      s t e l l a Πριν 2 ημέρες

      Kajsa Sundlöf omg I just GOT THAT AHHHH!

  • Queeny Fong
    Queeny Fong Πριν 12 ημέρες

    you guys never deleted the twitter and instagram accounts 😂😂😂

  • Gia Loren
    Gia Loren Πριν 12 ημέρες

    you guys seem to be having more fun doing this than us watching

  • living loving
    living loving Πριν 12 ημέρες +1

    I love how they enjoy talking to there haters without them knowing and then tell them that it's actually them😂😂

  • Abbie Dukes
    Abbie Dukes Πριν 12 ημέρες +1

    To be honest, before u started watching them I kinda hated them. I always laughed at my friend for liking them but after a while I gave them a chance and I live them so much now. They have helped me and inspire me every day. I love them both so much ❤️❤️❤️

  • sarah bol
    sarah bol Πριν 12 ημέρες

    I love you guys soooooo much!

  • imactuallydefne
    imactuallydefne Πριν 13 ημέρες +2

    1:23
    I. LOVE. THEM. WITH. MY. WHOLE. HEART.

  • imactuallydefne
    imactuallydefne Πριν 13 ημέρες +3

    0:51 "i know" "excuse me"
    this here is fckn cute iluvhim endlesslyyy ugh :/

  • Dawnie Eppes
    Dawnie Eppes Πριν 13 ημέρες +1

    So are we gonna ignore the fact the Grayson ment to spell "lots" but spelled "lost" when texting kira😂

    • Melisa Zyko
      Melisa Zyko Πριν 10 ημέρες

      Ohhhh someone else that noticed

  • Kiaraa Jp
    Kiaraa Jp Πριν 13 ημέρες

    Wait why does Ethan have bags under his eyes?? Probably because Gray wakes him so early lol no hate on Gray, love you both

  • Abigail Christ
    Abigail Christ Πριν 13 ημέρες

    I can not even believe how someone can hate them I litterally love them they r so amazing and hot

  • Abigail Christ
    Abigail Christ Πριν 13 ημέρες

    Awwwweee E I luv u to I have a big fat giant crush on u ur sooooooo hot❤️❤️❤️❤️❤️

  • Yibbuq Yibbuq Yibbuq
    Yibbuq Yibbuq Yibbuq Πριν 13 ημέρες

    I'm juss now realizing tht Ethan kinda has a lisp

  • Unheolysspirit_
    Unheolysspirit_ Πριν 13 ημέρες

    lMAO i can relate to Ethan 12:52 cause i do that to my brother as well sks

  • Jasmin Blea
    Jasmin Blea Πριν 14 ημέρες

    Use me as a like button for part 2

  • Aivyee Nicolas
    Aivyee Nicolas Πριν 14 ημέρες

    why tf does gray look so good in this

  • Camrynn Leisenring
    Camrynn Leisenring Πριν 14 ημέρες

    I love how this whole video just consists of them giggling after they roast themselves

  • Camrynn Leisenring
    Camrynn Leisenring Πριν 14 ημέρες

    16:27 me with boys

  • Camrynn Leisenring
    Camrynn Leisenring Πριν 14 ημέρες

    12:23 me when i open my instagram

  • Page Junk Mail
    Page Junk Mail Πριν 14 ημέρες

    I wish that I could subscribe 1m times and like it 473828848484849393984848 times I love u guys ❤️💕 Keep up the hard work don’t let the haters get to u you the best

  • Limo  Righy
    Limo Righy Πριν 14 ημέρες

    This video was so funny, They are such trolls loll
    I love themm ♥️♥️

  • dewberry
    dewberry Πριν 14 ημέρες

    they kept typing folan lmao

  • hamllet
    hamllet Πριν 15 ημέρες

    17:01

  • hamllet
    hamllet Πριν 15 ημέρες

    17:00

  • kenna rose
    kenna rose Πριν 15 ημέρες

    i'm low key scared if they got offended at 17:40 .. age doesn't matter.. you should be happy with what you have. and i was 12 when i first saw them.. they shouldn't be offended they have fans younger than 13.

    NOT SAYING THEY WERE OFFENDED!!!! JUST HOPING THEY WEREN'T

  • kenna rose
    kenna rose Πριν 15 ημέρες

    11:10 "the hollyweed star" - grayson dolan

  • Alana Deckov
    Alana Deckov Πριν 15 ημέρες +2

    Gray- “ it’s says HII WITH 2 eYeS”

  • Hannah Stevens
    Hannah Stevens Πριν 15 ημέρες

    10:14 Grayson’s face (Iykyk)

  • katie lyon
    katie lyon Πριν 15 ημέρες

    their laugh at 7:24 omg

  • Waywardly Wanderlust
    Waywardly Wanderlust Πριν 15 ημέρες

    This was hilarious. And proved that haters don't have anything concrete to hate on

  • Daisy Reynolds
    Daisy Reynolds Πριν 16 ημέρες +1

    Lmao, I already have the merch.

    • Daisy Reynolds
      Daisy Reynolds Πριν 16 ημέρες

      Its really good. God damn it. I'm promoting aren't I??

  • Daisy Reynolds
    Daisy Reynolds Πριν 16 ημέρες

    Grayson's laugh is the best thing I've heard in ages ♥

  • Libs Life
    Libs Life Πριν 16 ημέρες

    plz can you make dolantwinsmerch.co.uk. cuz i cant get ur merch cuz it is in dollars. can u put it in pounds and euros.

    • Libs Life
      Libs Life Πριν 7 ημέρες

      oh ok. ty. i didn't know that. did u go on the website or get it from somewhere else.

    • tiffany peng
      tiffany peng Πριν 8 ημέρες

      Libs Life hey, i bought merch and im from the uk, it does convert to pounds :)

  • Carrie Colyer
    Carrie Colyer Πριν 16 ημέρες +1

    4:16
    y'all grown men.
    and you can't spell "their"?
    wtf?
    actually tho, i love Ethan and Grayson :P